Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Tinkamos kokybės prekės, kurios gali būti grąžintos tik pardavėjui sutikus, numatytos Taisyklių 17 punkte. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.


Prašome atkreipti dėmesį, kad tinkamos kokybės rankų darbo žvakės bei smilkalai negali būti grąžintos vadovaujantis aukščiau paminėtomis Taisyklėmis.